Escola del Treball

L’alumnat de 4t d’ESO i aula oberta ha realitzat una sortida a l’Escola del treball per tal de conèixer l’oferta formativa en Formació Professional en diferents branques. Al recinte van veure classes in situ de publicacions i arts gràfiques, com funcionen els tallers de metal.lúrgia o de fusteria o les instal.lacions dels laboratoris de producció farmacèutica.

Aquests dies continuen les portes obertes en altres centres de Batxilerat i FP que formen part de l’orientació del nostre alumnat per decidir el seu futur un cop es graduïn.