Concurs Euroscola

Enguany l’alumnat de 3r de francès participa al concurs Euroscola i ens expliquen el seu projecte per fomentar el patrimoni artístic europeu (i més enllà).
Aquest és el nostre vídeo per fomentar el Patrimoni artístic, que forma part de nosaltres. Hem triat exemples d’autors locals, europeus i mundials; de diferents àmbits artístics (arquitectura, escultura, pintura, música); i hem refexionat sobre el paper de l’art al llarg del temps i a les nostres vides. Així, ens hem caracteritzat com a Frida Khalo (L’ART NO TÉ FRONTERES) ja que part del grup ve de Mèxic i viu a Europa i és un patrimoni que duem amb nosaltres en el que hem aprés que se’n diu la Diaspora;  també de Van Gogh, un clàssic que hem modernitzat (amb gorra!) perquè ELS CLÀSSICS MAI NO MOREN (l’Edgar a triat d’imitar l’accent neerlandès); hem treballat el Guernica de Picasso (no hi cabia al vídeo però hem triat una frase pel final del gran artista espanyol) i El Crit de Munch, la Gioconda de Da Vinci, o la Sagrada Família de Gaudí perquè L’ART ENS AJUDA A CANALITZAR LES NOSTRES EMOCIONS (fins i tot una emoticona està inspirada en el quadre de l’artista noruec!); i inclús ens hem transformat en l’escultura del Pensador de Rodin, ja que L’ART ENS CONVIDA A PENSAR.
També tenim el vídeo de com ho hem fet.
Aquest és el nostre missatge per fomentar l’Any del Patrimoni proposat per la Comissió Europea i ens faria molta il·lusió poder guanyar el premi del concurs: anar a Estrasburg l’any que ve per compartir experiència amb altres adolescents de la Unió Europea! Estem aprenent francès i anglès de valent per a l’ocasió!!! Esperem que us agradi el resultat, nosaltres ens ho hem passat molt bé en el procés.

https://zoomfrancais.blogspot.com.es/2018/04/euroscola-2018-el-patrimoni-forma-part.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>