REBUDA ALUMNAT DILLUNS DIA 14

Benvolgudes famílies,

Com tots sabeu, dilluns 14 comença el curs escolar. I aquest inici de curs vindrà totalment marcat per la pandèmia de la Covid-19. Tot i així, si res no canvia, sembla que podrem recuperar la presencialitat. I és per aquest motiu que dilluns, com que serà el primer dia, volem que l’acollida de l’alumnat sigui acurada i enfocada en la segurat dels vostres fills/es. Per tal que sigui així, hem establert uns horaris d’entrada al centre:

1r d’ESO: entrada a les 8h.

2n d’ESO: entrada a les 8.30h.

3r d’ESO: entrada a les 9h.

4t d’ESO: entrada a les 9.30h.

A les hores corresponents, els tutors i tutores de grup donaran la benvinguda als seus grups-classe respectius, i els acompanyaran fins a la que serà la seva aula durant tot el curs. Un cop allà, cada tutor/a farà les explicacions pertinents (protocols Covid-19, presentació de les matèries…) durant les dues primeres franges.