Presentació del recorregut virtual de l’Arborètum

Demà diumenge dia 13 de juny, des de l’Ajuntament de Manlleu i des de l’Institut del Ter us convidem a una activitat familiar per l’Arborètum per a presentar-vos el nou recorregut virtual que estrenem en aquest espai. Aquest recorregut ha estat desenvolupat pels alumnes de 3r d’ESO d’aquest centre durant aquest curs escolar, en el marc de l’assignatura de servei comunitari i gràcies a un ajut de la Diputació de Barcelona obtingut per l’Ajuntament.

Es tracta d’un recorregut interpretatiu i d’educació ambiental que compta amb prop de 100 entrades específiques per descobrir la vegetació present a l’arborètum, la fauna associada als ambients aquàtics, la història del torrent de Tarrés, així com textos de poesia o altres curiositats sobre l’aigua i el riu Ter. A partir d’aquest dia tothom (les escoles/instituts d’Osona: la població i/o turistes que visitin la vila, etc…) podrà gaudir-lo de forma lliure, recorrent l’Arborètum amb l’ajuda de l’App Mobil History Maps.

• Dia: 13/06.
  • Hora: a les 11h.
  • Lloc: ens trobarem davant l’Institut del Ter.
  • Dinàmica: organitzarem als assistents en petits grups perquè puguin participar a l’activitat, que serà guiada pels alumnes de 3r d’ESO de l’Instiut del Ter.