ESTADES D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA ESTIU 2021

Cartell a l’entrada del centre sobre l’acció i el seu finançament

El Departament d’Educació ha ofert als alumnes del nostre centre poder fer una estada d’immersió lingüística en anglès a un dels albergs XANASCAT.  Es tracta d’unes colònies d’una setmana (de dilluns a divendres) durant l’estiu (possiblement l’última setmana de juny) que es duran a terme íntegrament en anglès amb monitors externs del centre. És una oportunitat molt bona per millorar el nivell d’anglès i també per relacionar-se amb els companys!

Aquestes colònies formen part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançada pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020. Per això, com que és una activitat subvencionada, els alumnes només hauran de pagar el transport d’anada i tornada de l’alberg.

Tothom qui hi estigui interessat haurà d’apuntar-se dient-ho a la seva professora d’anglès. Un cop confirmat el número de places us informarem sobre quins documents caldrà omplir.

Carta informativa a les famílies sobre l’acció i el seu finançament