L’INSTITUT PARTICIPA A LA PROVA CANGUR 2019

El passat 21 de març tots els alumnes de l’institut van fer la prova Cangur 2019. Els alumnes de 1r, 2n i 3r van participar en la prova Cangur-123 i els de 4t d’ESO a la prova Cangur “dels grans”.

Els alumnes tenen una hora i quart per resoldre les 30 preguntes matemàtiques plantejades. Les respostes dels alumnes van ser enviades a la Societat Catalana de Matemàtiques que és l’organització encarregada de fer l’avaluació.

Un cop s’hagi acabat l’avaluació aquesta mateixa organització farà públic el nom del 6% dels alumnes amb els millors resultats de cada nivell. Aquests seran els estudiants premiats.

La prova Cangur és un concurs matemàtic promogut per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières en què participen més de 30 països. L’objectiu de la prova és promoure les matemàtiques entre els més joves.