ESTADA D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA EN LLENGUA ANGLESA

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO realitzarà unes estades d’immersió lingüística en llengua anglesa a l’alberg Mn.  Antoni Batlle de Deltebre de la xarxa XANASCAT. Al llarg dels tres dies els nois i noies participaran en diferents tallers i jocs al voltant del centre d’interès Let’s go de temàtica esportiva.

Dates: 26, 27 i 28 de febrer de 2020

Alumnat participant: 39

Professorat acompanyant: 3

Aquesta estada està finançada pel Fons Social Europeu a través del Programa d’Orientació i Reforç per a la Millora i el Suport en l’Educació, gestionat, a l’Estat espanyol, pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.