Els alumnes de primer cicle participen al Serpent de Llibres

El passat 11 de febrer, els alumnes de 1r d’ESO van desplaçar-se a la biblioteca municipal de Manlleu per fer l’activitat del Serpent de Llibres, que condueix Caro Von Arend. Allà, ella els dona a conèixer alguns dels llibres que creu que poden ser d’interès per a nois i noies de primer cicle d’ESO.

Aquest any, alguns dels llibres que va presentar són: T’estaré esperant, d’Aina Li; Diumenge al matí al peu del salze, de Dolors Garcia i Cornellà (en aquest cas, els alumnes van ser qui van explicar l’argument, perquè era la lectura obligatòria del 1r trimestre), Wolfgang, de Laia Aguilar i L’amor és massa complicat, d’Andrés Guerrero.

En el cas de Wolfang, serà la lectura obligatòria del 3r trimestre, de manera que la Caro Von Arend els va començar a explicar la història, tot deixant ben intrigats tots els nois i noies. I pel que fa a L’amor és massa complicat, aquest és un llibre dirigit a alumnes interessats en la temàtica amorosa, i també als que els agrada combinar lectura i il·lustració.

La setmana vinent serà el torn dels de 2n d’ESO, que també tindran la sort de poder descobrir nous llibres de diverses temàtiques.

Maryam Zarfani, alumna de 3r d’ESO de l’optativa de Revista