Calendari Final de Curs

CALENDARI FINAL DE CURS

Benvolgudes famílies,

Us informem del calendari dels darrers dies del mes de juny per tal de conèixer de forma directa el desenvolupament del treball de final de curs de tots els cursos del nostre institut.

• El dijous 14 juny es van recollir els llibres de text dels alumnes.
  • Inauguració i presentació del projecte VIMETER el dijous 14 de juny
  • Del divendres 15 al dijous 21 de juny els alumnes de 1r, 2n i 3r realitzaran el treball de síntesi i els de 4t d’ESO el seu projecte de recerca.  Horari de 8 a 14:40
  • Sortides dels treballs de síntesi:

1r  i 2n d’ESO: Aiguamolls de l’Empordà (19 de juny)

3r d’ESO: La Fageda (19 de juny)

Us hem fet arribar la carta informativa d’ambdues sortides . Els alumnes que no assisteixin a les sortides hauran de venir igualment a l’institut per a fer diferents activitats del seu treball de síntesi.

• Dimecres 20 de juny: Es recolliran les claus dels armariets
  • Divendres 22 de juny (Horari intensiu de 9 a 13 h). A llarg del matí els vostres fills participaran de diferents activitats com: Teatre al Museu del Ter, el comiat dels alumnes de 1r als seus companys- padrins  de 4t d’ESO , etc. Els alumnes sense sancions aniran a la piscina fins les 13 h.  i  per a la resta s’han organitzat diferents activitats al centre.
  • Festa final de 4t d’ESO. El divendres 22 per la tarda a partir de les 19:30 h. hi ha previst el comiat dels alumnes de 4t d’ESO acompanyats de les seves famílies i amistats.

Durant l’acte actuarà la coral del centre i el grup de música tradicional Inumazigh

• Lliurament de notes:

El/la tutor/a individual convocarà una entrevista amb les famílies pel 28 de juny  . En el transcurs d’aquesta darrera entrevista s’informarà als pares dels resultats finals del  procés d’aprenentatge del seu fill i, si s’escau, de cercar solucions de cara al curs vinent: repetició, reforços, lliurament de la feina  d’estiu, calendari amb les dates dels exàmens de recuperació de setembre etc.

• Reclamacions de les notes: Al llarg del dia 28 juny.

Les reclamacions de les notes es realitzaran per escrit en un document que trobareu a la secretaria del centre.

• Deures d’estiu de les matèries suspeses: Es donaran amb el butlletí de notes. Aquests deures s’hauran de presentar obligatòriament el dia de l’examen de recuperació .

Els alumnes trobaran els dossiers de recuperació al moodle de l’institut: Tasques estiu 2018.

Aquells alumnes que ho desitgin podran encarregar i adquirir els dossiers de recuperació al mateix institut.

• Exàmens de recuperació de setembre d’ESO El calendari definitiu es donarà amb el butlletí de notes.
  • Dates de matrícula de l’alumnat aprovat el mes de juny pel curs 2017-2018:

1r d’ESO: del 21 al 27 de juny, ambdós inclosos.

2n, 3r i 4t d’ESO: del 25 de juny al 29 de juny, ambdós inclosos.

Període extraordinari: del 5 al 7 de setembre, ambdós inclosos

Atentament