Alumnes de 4t d’ESO participen a la Lliga de Debat d’enguany

Després de diverses setmanes preparant les intervencions, avui, en Bernat Cuscó, la Karina Petrehus, l’Oleguer Recio, l’Aina Sala, la Martina Surinyac, la Núria Toneu i la Judit Torrent, representant la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, han participat a la fase classificatòria de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat que organitza, ja des de fa uns anys, la Xarxa Vives d’Universitats.
El tema a debatre d’enguany era: “És compatible el creixement global de l’economia amb el respecte al medi ambient?”. I els equips contra els quals han competit les noies i els nois del nostre centre han estat: l’Institut La Plana de Vic, La Salle Manlleu, l’Escola Joviat de Manresa i la Vedruna Escorial de Vic.
Des del Ter volem felicitar no només als nostres representants, sinó també a tots els oradors i oradores que hi han participat, ja que han desenvolupat molt bons arguments i han dut a terme unes excel·lents intervencions.
D’altra banda, volem agrair a la Xarxa Vives d’Universitats, l’organització d’aquest esdeveniment, així com per les instruccions i facilitats que se’ns han donat a cada moment des de l’inici.
I finalment, també volem donar les gràcies al Museu del Ter per haver-nos cedit l’Auditori Roca al llarg de tot el matí, per tal de poder desenvolupar els diferents debats a un espai òptim pel que fa a comoditat, tranquil·litat i recursos. Moltes gràcies!!!