Material escolar

QUÈ HAN DE PORTAR ELS INFANTS A LA LLAR:

• 1 bossa de roba (tipus berenar) per la roba de va i ve.
  • 1 bossa de roba més gran per guardar les mudes de recanvi
  • Si utilitza xumet ha d’estar marcat i amb una capseta hermètica o guardar-lo.
  • 2 mudes de recanvi senceres (adequades a cada temporada i per quedar-se a la llar). Cal que quan s’emportin roba bruta, a l’endemà en retorneu de neta.
  • 1 bata, amb una veta per penjar (sense botons)
  • 1 jaqueta del pati
  • 1 pinta
  • Esponges sabonoses
  • 2 tovalloles petites mida “bidet”, amb veta per penjar
  • Tovalloletes humides
  • Crema hidratant d’ús propi pels infants amb pell atòpica
  • Si porta bolquer: 1 paquet de bolquers. Pomada pel canvi de bolquer (si cal)
  • Si fa la migdiada a la llar: 1 llençol tipus sac amb goma per a llit apilable
  • un paquet de bosses sense nanses
  • 4 fotos mida carnet actuals (final d’estiu)
  • 2 fotos de cartera
  • una foto d’estiu del nen/a (mida aproximada 10×15)
  • una foto de la família (10×15). De tots els qui conviuen a casa.

Tota la roba, estris de neteja i d’higiene, han d’estar marcats amb el nom del nen o nena. Les jaquetes i els abrics han de portar una veta per penjar, d’uns 10 cms.

Al llarg del curs, a mida que es vagin acabant els bolquers, les tovalloletes humides, i les esponges sabonoses l’educadora us en demanarà més.

Per poder facilitar l’autonomia dels nens i nenes, és important que vinguin a l’escola amb roba còmoda, sense tirants ni cinturons, i amb sabates fàcils de treure i de posar.