Benvolguts i benvolgudes a l’espai virtual de la Llar d’Infants Els Malfargats. Una llar on acompanyem infants des dels 4 mesos fins als 3 anys, cuidant un projecte basat en la pedagogia dels espais.

Conta contes lo llumener

Bon dia,
Com cada any tenim el plaer de gaudir gràcies a Lo llumener una estona de contes
Aquest any descobrirem les històries que s’amaguen darrere els contes “On t’amagues, picot?” i “Aquests bolets estan sonats!” de la mà de l’autora i il·lustradora Mar Hurtado. Acompanyarem els… Llegeix més»

Contes de tardor

Com a segona lectura que volem recomanar-vos per encetar aquest espai, farem referència a diferents contes relacionats amb la tardor.

• La tardor ja és aquí! “Albert Asensio: Acompanya l’esquirol Nin i descobreix com canvien el bosc i els seus habitants amb el pas de les estacions. Ets capaç de trobar totes les diferències amb les altres estacions?

• Contes de les estacions TARDOR. La tardor ha arribat al bosc! Els animals del bosc es preparen per al fred hivern. Busca els animals a través de les pàgines transparents.
  • Tardor “Gerda Muller” Tornem a l’escola, cauen les fulles, comença a fer fred, els animalets es preparen per a l’hivern.
  • A la tardor, castanyes! “Gemma Armengol” Mentres estan collint bolets, la marieta Antonieta i la seua cosina es troben un cuc molt trist. Han torrat la castanya on vivia i s’ha quedat sense casa. On podria instal·lar-se ara que la tardor ha arribat al jardí?

Conte: El fil invisible

Aquest any com a novetat al blog, us volem anar oferint títols de diferents llibres per als petits de casa perquè quan ho necessiteu o pugueu els hi aneu llegint en estones que us vagin millor.
Els contes, tot un univers per a la imaginació. Són fonamentals… Llegeix més»

Llista d’admesos per al curs 2023-2024

En aquesta llista trobareu tant els infants que han confirmat continuïtat a la llar i els que han fet les preinscripcions. Depenen de les matrícules, realitzarem les aules, ja que podria haver-hi una aula mixta, sempre respectant el desenvolupament de cada infant.

Gràcies

Prescripcions curs 2023-2024

Procediment
Telemàticament. Cal enviar un correu electrònic a l’adreça c5008844@xtec.cat adjuntant la següent documentació:

Preinscripcions curs 23-24

• Del 8 al 19 de maig de 2023: presentació de sol·licituds

• 23 de maig de 2023: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
  • Del 24 al 26 de maig de 2023: presentació de reclamacions
  • Entre el 29 al 31 de maig de 2023: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts
  • 1 de juny de 2023: llista ordenada amb la puntuació dels infants admesos i, si escau, llista d’espera. Després del sorteig, s’elabora la llista ordenada de sol·licituds per a l’assignació de places. Per fer aquesta llista, en primer lloc, es té en compte l’alumnat amb necessitats educatives específiques; després, la resta d’alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

SANTA CECÍLIA

El dia 22 de novembre se celebra Santa Cecília, la patrona dels músics. Nosaltres, aquí a la Llar d’Infants, com en molts d’altres indrets, celebrem el dia de la música perquè sabem del cert que la música estimula la imaginació, és un mitjà d’expressió per… Llegeix més»

CONSTRUCCIONS!!

Jugar a construir vol dir molt més que agrupar unes determinades peces o disposar uns blocs de fusta uns a sobre els altres. És una activitat científica, creativa i artística. Genera plaer i diversió, però també acompanya en l’estructura de funcions cerebrals superiors com el llenguatge, l’atenció, la… Llegeix més»