Preinscripcions curs 24-25

• Del 8 al 21 de maig de 2024: presentació de sol·licituds

• 31 de maig de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
  • Del 3 al 7 de juny de 2024: presentació de reclamacions
  • Entre el 10 i el 13 de juny de 2024: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts
  • 17 de juny de 2024: llista ordenada amb la puntuació dels infants admesos i, si escau, llista d’espera. Després del sorteig, s’elabora la llista ordenada de sol·licituds per a l’assignació de places. Per fer aquesta llista, en primer lloc, es té en compte l’alumnat amb necessitats educatives específiques; després, la resta d’alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *