Visita alumnat Escola Professional Bento de Jesus Caraça (Portugal)

El passat 12 d’abril vam rebre la visita d’un grup d’alumnat i professorat de l’Escola Professional Bento de Jesus Caraça, Portugal. Els va acompanyar una representat de l’empresa European Projects Development (EPD). El grup provinent de la regió de Lisboa, va ser càlidament rebut i acompanyat durant la seva estada per la professora d’anglès Eva Martí i Verdú i el coordinador de mobilitat Oskar Ginés. Van tenir l’oportunitat de conèixer les nostres instal·lacions i d’aprendre més sobre el nostre sistema educatiu i les característiques distintives del nostre centre. A més, van participar activament en una interessant activitat d’anglès amb el grup de grau mitjà SMX1A. Aquest intercanvi va ser una experiència enriquidora per a tots els implicats, i esperem amb il·lusió que tornin a visitar-nos en un futur proper.