Preinscripció 2024-2025: terminis, requisits i resta d’informació

Al llarg dels mesos d’abril i maig desenvoluparem les Jornades de Portes Obertes del nostre institut, on explicarem els trets característics així com el funcionament i podrem resoldre els dubtes que pugueu tenir.
Podeu consultar les dates i informacions sobre les jornades de Portes Obertes del… Llegeix més»

Jornades de Portes Obertes: planificació del curs 2024-2025

PORTES OBERTES 2024 - 2025

Les jornades de portes obertes de l’Institut TIC de Barcelona, planificades a les nostres instal·lacions, per donar a conèixer l’oferta formativa de les diferents etapes educatives (curs 2024-2025) i les seves particularitats al nostre centre es duran a terme al llarg dels… Llegeix més»

Guanyadors de la 13a edició del Pla de Mesures Innovació a l’FP – Iguals en Acció!

13a edició del Pla de Mesures Innovació a l’FP

El nostre alumnat ha guanyat en col·laboració amb l’Institut Pedralbes la 13a edició del Pla de Mesures Innovació a l’FP, modalitat de projecte LAB per al projecte: Iguals en Acció! de la Fundació BCN Formació Professional.
El projecte d’innovació a l’FP de la Fundació té com… Llegeix més»

Jornades JEDAI 2024 – Entrevistes expréss FP DUAL

Entrevistes FPDUAL

Comencem amb les JEDAI (Jornades d’Empreses, Docents i Alumnat d’Informàtica).
A l’enllaç, podeu consultar tota la informació i dates de la jornada d’entrevistes exprés 2024 per FP DUAL dels CFGS DAM/DAW/ASIX.
#FPDUAL #entrevistes #DAM #DAW #ASIX

Finalistes al concurs ProgramaMe

La setmana passada es van fer les proves per seleccionar els participants del concurs ProgramaMe.
Es tracta d’un concurs destinat a alumnat de programació, tant de grau superior com de grau mitjà, en el que equips de 3 persones del mateix centre competeixen en la… Llegeix més»

Sortida al MMACA – Museu de Matemàtiques de Catalunya

El desembre el grup de PFI (Programa de Formació i Inserció) va passar un matí molt interessant en el MMACA – Museu de Matemàtiques de Catalunya, on l’aprenentatge matemàtic, i el treball col·laboratiu van estar molt presents.
L’alumnat va posar a prova la seva destresa… Llegeix més»

Eleccions als Consells Escolars 2023

Benvolgudes i benvolguts membres de la comunitat escolar.
Al llarg d’aquest mes de novembre es duen a terme les eleccions als Consells Escolars dels  centres educatius no universitaris sufragats amb fons públics, dependents del Departament d’Educació de Catalunya. El procés s’adequa al que és marcat a… Llegeix més»