Acords del consell escolar de centre

En aquest apartat teniu a la vostra disposició els acords dels diferents consells escolars que fem al llarg del curs acadèmic.

D’acord amb la NOFC (normativa d’organització i funcionament del centre), al llarg del curs acadèmic en fem com a mínim quatre consells ordinaris: a l’inici del curs, per a l’aprovació de la Planificació General Anual de Centre (PGAC); al desembre per a l’aprovació del pressupost de l’exercici del any natural següent; al febrer per a l’aprovació de la liquidació del pressupost de l’exercici anterior; i a finals de juny o principis de juliol per a l’aprovació de la memòria anual. Entre mig es poden realitzar altres consells de caràter extraordinari, si fos necessari.

Per a més informació sobre el nostre consell escolar, podeu consultar en la pestanya de l’esquerra (Consell Escolar) els membres que el formen, i a la NOFC les funcions i tasques d’aquest organ col·legiat de l’institut.

Cliqueu aquí per consultar els acords del curs 2019-2020