Matrícula curs 2020-2021

PROCÉS DE MATRICULACIÓ

• Calendari: del 13 al 17 de juliol de 2020 (Els alumnes que no ho fan en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades).
  • Formalització de la matrícula:

Podeu formalitzar la matrícula presencialment o bé a través de correu electrònic

• Passos a seguir per correu electrònic:
    • Emplenar tots els documents als que fem referència més abaix i que trobeu en aquest enllaç
    • Un cop emplenats, enviar-los per correu electrònic a l’adreça: administracio@institutxaloc.com tot especificant en el tema Matrícula i nom de l’alumne/a. Us respondrem amb un altre correu confirmant que ha estat matriculat el vostre fill o filla o especificant si us falta algun document.
  • Passos a seguir de manera presencial:
    1. Trucar a l’institut al telèfon 93 893 08 27 o al 661 48 51 48 per sol·licitar cita per efectuar la matrícula.
    2. Presentar en la data i hora concertada la documentació degudament emplenada que teniu en aquest enllaç. D’acord amb la normativa vigent  de seguretat i salut, heu de portar mascareta, en entrar netejar-vos les mans amb gel hidroalcohòlic que proporciona el centre, i mantenir les distàncies de seguretat d’un metre i mig.
  • Documentació a presentar:
    • Fotocòpia del carnet de vacunacions:
      • Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
      • Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
    • Fotocòpia de la targeta sanitària (si ja l’heu portat durant la preinscripció no cal)
    • Fotocòpies del DNI de la família i de l’alumne/a (si ja l’heu portat durant la preinscripció no cal).Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça i mentre el tramita portar un justificant d’empadronament que especifiqui l’adreça correcte.
    • Fotocòpia del carnet de biblioteca
    • Autorització correu electrònic famílies
    • Autorització correu alumne/a
    • Drets d’imatge
    • Drets de sortides
    • Autorització administració paracetamol
    • Carta de compromís educatiu
    • Full emplenat de l’AMPA
    • Comprovant de pagament de l’AMPA
    • Comprovant del pagament de material escolar
    • Comprovant del pagament de les llicències digitals de llibres de text.