Informació colònies

Els alumnes de 1r ESO participaran els dies 3, 4 ,5 i 6 d’octubre en el camp d’aprenentage a Valls d’Àneu.  Una activitat curricular de convivència amb els companys i amb l’entorn, una oportunitat per conèixer d’aprop el patrimoni natural i cultural del Pirineu.

Informació bàsica.

• Els alumnes poden venir a l’institut entre els 8.00 i les 9.00 del matí. A les 9.15 agafarem l’autobús.
  • Quan els alumnes arribin al camp d’aprenentatge informarem a les famílies a travès del web i del facebook.
  • Aquells alumnes que tinguin alguna al.lèrgia han de comunicar-ho prèviament als tutors i entregar el justificant mèdic.

Cal portar: Original de la targeta sanitària, motxilla còmode per excursió d’un dia (com la d’anar a l’escola), roba d’abric, roba impermeable (anorac, cangur), botes de muntanya, calçat esportiu, guants, bufanda i gorra d’hivern, crema solar protectora, cantimplora, coixinera, llençol de sota i sac de dormir o bé joc de llençols, estris de neteja personal (tovallola, sabó, xancletes,…), tovalló, prismàtics (opcional), llapis, goma i llibreta.

Les normes d’organització i funcionament de l’activitat són aquelles recollides a la NOFC.

Informació del camp d’aprenentatge Aquí