1a Avaluació | Bloc 1: | – Textos funcionals: els textos periodístic.
– Lèxic i semàntica: formació de mots. – Formes verbals irregulars. – Gramàtica: estudi del verb + perífrasis verbals. – Ortografia: seguim el mètode Gabarró. – Llengua i societat: les llengües d’Europa. – Literatura: Com s’estudia la literatura? → treball a partir de textos.
|
2a Avaluació | Bloc 2:
|
– Textos funcionals: text argumentatiu.
– Tècniques i habilitats: l’exposició oral. – Gramàtica: sintaxi 1(complements del verb) – Ortografia: accentuació + accent diacrític. – Literatura: Renaixement i Barroc.
|
3a Avaluació | Bloc 3:
|
– Textos funcionals: la publicitat.
– Tècniques i habilitats: comentari de text. – Lèxic i semàntica : locucions, frases fetes i refranys. – Gramàtica: Pronoms febles de CD i CI. – Ortografia: treball inclusiu a partir de textos. – Literatura: Il.lustració i Neoclassicisme.
|
1a, 2a i 3a Avaluació |
|
COM AVALUAREM?
Per avaluar aquesta assignatura tindrem en compte l’assoliment de totes les dimensions competencials que desenvolupa aquesta. matèria: comunicació oral, expressió escrita, comprensió lectora, dimensió literària i comunicació plurilingüe i inetrcultural . En concret s’avaluarà l’alumne sobretot a partir de la feina feta a classe així com també a partir de les diferents proves sobre la matèria i els deures designats per les professores.
En aquesta assignatura, com a la resta de matèries impartides en el centre, es valorarà la competència social i ciutadana i la competència en el coneixement i la interacció amb el món físic.
Comentaris recents