1a Avaluació | Bloc 1: | Text conversacional.
Text descriptiu. Text narratiu. Continuació del treball del mètode d’ortografia Gabarró. Introducció a l’anàlisi sintàctica: Els sintagmes. Literatura: Finalitzar la literatura medieval. Exposició oral: La conversa. |
2a Avaluació | Bloc 2:
|
Text instructiu.
Text predictiu. Text expositiu. Continuació del treball del mètode d’ortografia Gabarró. Literatura: El Renaixement. Anàlisis sintàctica: L’oració simple. Exposició oral: l’exposició. |
3a Avaluació | Bloc 3:
|
Text persuasiu.
Text argumentatiu. Continuació del treball del mètode d’ortografia Gabarró. Exposició oral: l’argumentació. Anàlisis sintàctica: L’oració simple. Literatura: El Barroc. |
1a, 2a i 3a Avaluació |
|
Es continuarà el treball metodològic per a treballar l’ortografia segons la PNL iniciat a 2n.
Ens centrarem en la producció textual: L’alumne ha de saber produir textos adequats segons la modalitat dels mateixos. La literatura s’estudiarà seguint el mètode comparatiu. |
COM AVALUAREM?
En l’avaluació de la matèria tindrem en compte diferents factors relacionats amb les competències i dimensions pròpies de la llengua castellana. En concret avaluarem la dimensió de la comprensió lectora mitjançant els deures, els treballs escrits i les proves que es realitzen al llarg del trimestre. D’altra banda avaluarem la dimensió de l’expressió escrita al llarg del curs en la mateixa modalitat anterior. Avaluarem la dimensió de la comunicació oral mitjançant les intervencions a l’aula, exposicions i vídeos o àudios en format de treball. Per últim tindrem en compte la responsabilitat amb el material propi i del centre i d’altres aspectes relacionats amb les competències relacionades amb el viure i conviure.
Comentaris recents