1a Avaluació | Bloc 1:
Beste Freunde A.1.1
Start: Hallo, guten Tag!
Lliçó 1: Hast du Zeit?
Lliçó 2: Laura klettert gern
Landeskunde: Hallo, wir sprechen Deutsch!
Projekt: Deutschland
|
• Presentar-se • Alfabet • Dies de la setmana • Mesos • Estacions de l’any • Números 0-20 • Mobles • Articles esportius • Activitats del temps lliure (1) • Tipus d’esports • Activitats del temps lliure (2)
• Substantius i article determinat en nominatiu • Conjugació dels verbs spielen, kommen, heißen, sein (ich, du) • Preposicions aus, in + ciutat • Conjugació dels verbs spielen, klettern, singen, sein (er/sie, wir, ihr) • Sintaxi: posició del verb en les oracions enunciatives, interrogatives amb pronom interrogatiu i interrogatives de sí/no
• Saludar algú / acomiadar-se d’algú • Donar una opinió • Preguntar pel nom • Dir que no se sap una cosa • Presentar-se • Dir l’origen i el lloc de residència • Presentar algú • Dir el que es fa • Dir el que ens agrada o no ens agrada fer • Fer una proposta, acceptar-la o refusar-la • Dir el que fem amb els amics.
|
2a Avaluació | Bloc 2:
Lliçó 3: Das machen Freunde zusammen
Landeskunde: Österreich
|
• Activitats del temps lliure (3) • Països • Esport, música • Assignatures de l’escola • Llengües • Activitats del temps lliure (4)
• Verbs regulars i sein (sie plural) • Preposició in + ciutat/ país • sein (wir, ihr) • La negació nicht
• Dir on és un lloc • Dir que no se sap una cosa • Preguntar-li a algú com està
|
3a Avaluació | Bloc 3:
Lliçó 4: Simon liebt Informatik
Landeskunde: Österreich
|
• Assignatures de l’escola • Llengües • Activitats del temps lliure (4) • Conjugació dels verbs finden, sprechen, haben (ich, du, er/sie) • Sintaxi: subjecte i verb en l’oració enunciativa • Resposta amb doch • Preposició am + dia de la setmana
• Conjugació dels verbs finden, sprechen, haben (ich, du, er/sie) • Sintaxi: subjecte i verb en l’oració enunciativa • Resposta amb doch • Preposició am + dia de la setmana
• Parlar de l’horari setmanal • Donar l’opinió • Parlar dels coneixements d’un idioma • Respondre positivament o negativament a una pregunta
|
1a, 2a i 3a Avaluació |
Projecte Kahoot
Projecte Doulingo |
Kahoot és una eina digital que permet la creació de qüestionaris d’avaluació. Els alumnes hauran d’elaborar un quiz basant-se en els continguts de cada lliçó.
Duolingo per a escoles és una eina digital per a l’aprenentatge d’idiomes basat en el model computacional 1 a 1. Els professors disposen d’un tauler de control que visualitza el progrés de cada alumne.
|
COM AVALUAREM?
L’avaluació de la matèria estarà basat en la valoració de l’adquisició de coneixements i habilitats de la llengua alemanya, tenint en compte les competències i dimensions pròpies de l’alemany, així com la seva dificultat.
L’avaluació es durà a terme a través de proves, deures, produccions escrites i orals senzilles.
Es valorarà:
– La iniciativa.
– Els comportaments que afavoreixin la bona convivència.
– Les intervencions constructives.
– Exposicions i vídeos o àudios en format de treball.
– La responsabilitat amb el material propi i del centre
Comentaris recents