Currículum de llengües: alemany 1r ESO

1a Avaluació Bloc  1:

 

Beste Freunde A.1.1

 

Start:  Hallo, guten Tag!

 

Lliçó 1:  Hast du Zeit?

 

Lliçó 2: Laura klettert gern

 

Landeskunde:

Hallo, wir sprechen Deutsch!

 

Projekt:  Deutschland

 

 

 

 

• Presentar-se

• Alfabet

• Dies de la setmana

• Mesos

• Estacions de l’any

• Números 0-20

• Mobles

• Articles esportius

• Activitats del temps lliure (1)

• Tipus d’esports

• Activitats del temps lliure (2)

 

• Substantius i article determinat en nominatiu

• Conjugació dels verbs spielen, kommen, heißen, sein (ich, du)

• Preposicions aus, in + ciutat

• Conjugació dels verbs spielen, klettern, singen, sein (er/sie, wir, ihr)

• Sintaxi: posició del verb en les oracions enunciatives, interrogatives amb pronom interrogatiu i interrogatives de sí/no

 

 

• Saludar algú / acomiadar-se d’algú

• Donar una opinió

• Preguntar pel nom

• Dir que no se sap una cosa

• Presentar-se

• Dir l’origen i el lloc de residència

• Presentar algú

• Dir el que es fa

• Dir el que ens agrada o no ens agrada fer

• Fer una proposta, acceptar-la o refusar-la

• Dir el que fem amb els  amics.

 

 

2a Avaluació Bloc 2:

 

Lliçó 3:  Das machen Freunde zusammen

 

 

 

 

 

Landeskunde:  Österreich

 

 

 

 

 

 

• Activitats del temps lliure (3)

• Països

• Esport, música

• Assignatures de l’escola

• Llengües

• Activitats del temps lliure (4)

 

• Verbs regulars i sein (sie plural)

• Preposició in + ciutat/ país

• sein (wir, ihr)

• La negació nicht

 

 

• Dir on és un lloc

• Dir que no se sap una cosa

• Preguntar-li a algú com està

 

 

 

3a Avaluació Bloc 3:

 

 

 

 

Lliçó 4: Simon liebt Informatik

 

Landeskunde:  Österreich

 

 

 

 

 

 

• Assignatures de l’escola

• Llengües

• Activitats del temps lliure (4)

• Conjugació dels verbs finden, sprechen, haben (ich, du, er/sie)

• Sintaxi: subjecte i verb en l’oració enunciativa

• Resposta amb doch

• Preposició am + dia de la setmana

 

• Conjugació dels verbs finden, sprechen, haben (ich, du, er/sie)

• Sintaxi: subjecte i verb en l’oració enunciativa

• Resposta amb doch

• Preposició am + dia de la setmana

 

 

• Parlar de l’horari setmanal

• Donar l’opinió

• Parlar dels coneixements d’un idioma

• Respondre positivament o negativament a una pregunta

 

 

1a, 2a i 3a Avaluació  

Projecte Kahoot

 

 

 

Projecte Doulingo

 

Kahoot és una eina digital que permet la  creació de qüestionaris d’avaluació. Els alumnes hauran d’elaborar un quiz basant-se en els continguts de cada lliçó.

 

 

Duolingo per a escoles és una eina digital  per a  l’aprenentatge d’idiomes basat en el model computacional 1 a 1. Els professors disposen d’un tauler de control que visualitza el progrés de cada alumne.

 

 

 

 

COM AVALUAREM?

 L’avaluació de la matèria estarà basat en la valoració de l’adquisició de coneixements i habilitats de la llengua alemanya, tenint en compte les competències i dimensions pròpies de l’alemany, així com la seva dificultat.
L’avaluació es durà a terme a través de proves, deures, produccions escrites i orals senzilles.
Es valorarà:

– La iniciativa.
– Els comportaments que afavoreixin la bona convivència.

– Les intervencions constructives.

– Exposicions i vídeos o àudios en format de treball.

– La responsabilitat amb el material propi i del centre