Matrícula 20-21

Benvolgudes famílies,

Els alumnes a qui s’ha assignat plaça en el procés de preinscripció heu de formalitzar la matrícula en les dates que es detallen en el calendari, del 13 al 17 de juliol. Els alumnes que no ho fan en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Com ho gestionarem?  El tràmit de la matrícula serà a través del correu electrònic que us hem enviat , que us enllaçarà a un qüestionari que haureu de contestar i fer l’enviament de la documentació necessària a través del mateix formulari.

Us respondrem amb un correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la matrícula, igual que vam fer amb la preinscripció.

Us hem fet la següent infografia per a explicar pas per pas el que heu de fer i la documentació que cal enviar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *