Transport Escolar Curs 23-24

Famílies,

Amb la voluntat de facilitar a les famílies el tràmit per a la sol·licitud del servei de transport escolar, us informem que es procedirà com el curs passat:

• L’alumnat amb transport escolar obligatori, que cursarà els nivells de 2n, 3r d’ESO i 4t amb continuïtat al centre escolar INS VILAFRANCA 2 el proper curs escolar, no hauran de fer la sol·licitud del servei de transport escolar OBLIGATORI (TEC).

En aquest sentit, les dades que les famílies vau aportar en les sol·licituds realitzades en curs 2022/2023 seran les utilitzades pel proper curs 23-24.

L’alumnat amb transport escolar per al curs escolar 23-24 el podeu trobar en aquest enllaç (accés).

• Per a l’alumnat de 1r d’ESO o alumnat nou al centre, cal que us poseu en contacte amb el Consell Comarcal (accés) per tal de demanar la plaça. Ciutadania/Tràmits per a la ciutadania/ Ensenyament/ Transport escolar/

02. SOL·LICITUD DE TRANSPORT ESCOLAR CURS 2023/2024