PREINSCRIPCIÓ 21-22

Preinscripció a l’ESO. Curs 2021-2022

• Publicació de la llista d’alumnat assignat al centre amb indicació de la primera opció 7/06/2021 (accés)
  • Publicació de la llista d’alumnes preinscrits al centre. 7/06/2021 (accés)
  • Publicació de la llista d’espera.7/06/2021 (accés)
  • Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
    petició ordenada a 07/05/2021 (accés)
    petició amb el barem resoltes les reclamacions a 30/04/2021 (accés)
  • Llistat de sol·licituds amb puntuació provisional (accés19 d’abril

El nou web preinscripcio.gencat.cat neix de la voluntat d’acompanyar les famílies a fer la preinscripció. A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper. Hi ha dos tipus de sol·licitud (veure els detalls de cadascun dels dos tipus):

• Electrònica: cal identificació digital
  • Suport informàtic: sense identificació digital

La sol·licitud de preinscripció d’educació secundària, l’has de presentar del 17 al 24 de març i has d’adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui. La documentació que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds, la pots afegir del 25 al 26 de març.

És molt important que respectis les dates, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran qualsevol prioritat que tinguin a l’hora d’obtenir la plaça.

Podeu consultar els criteris d’assignació de plaça (accés): criteris d’adscripció a centre (només en el cas del pas de 6è a 1 d’ESO) i criteris de prioritat generals i criteri complementari.

Disposeu d’informació sobre com fer la preinscripció i també d’unes píndoles multimèdia. Si voleu conèixer els aspectes més bàsics sobre la preinscripció us suggerim que per començar mireu aquest vídeo:

Si teniu dubtes, no dubteu en trucar-nos.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I ACCÉS A L’APLICATIU ONLINE

• Educació Secundària Obligatòria:
    • Preinscripció del dimecres 17 al dimecres 24 de març, ambdós inclosos.
      • Aplicatiu per presentar la sol·licitud telemàtica de preinscripció de l’ESO (accés).
    • Preinscripció presencial, només amb cita prèvia, entre el 17 i el 24 de març.
      • Només per a casos excepcionals que no puguin fer la preinscripció telemàtica.
      • Si voleu fer la preinscripció presencial heu de demanar cita prèvia trucant al telèfon 93 001 37 26.

OFERTA

• Publicació de l’oferta inicial de places de l’Ins Vilafranca 2. Educació Secundària Obligatòria 2021-2022. (accés)

El mapa escolar de la preinscripció us permet consultar l’oferta:​ http://mapaescolar.gencat.cat/

Consultes
  • Preinscripció 2021-2022 (accés).
  • Alta a l’idCAT Mòbil (accés).
  • Alta a  la identificació digital CLAVE (accés).
  • Roda de premsa del Departament d’Educació. La preinscripció escolar del curs 2021-2022 (accés).
  • RESOLUCIÓ EDU/596/2021, de 2 de març, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2021-2022 (DOGC núm. 8357 de 5.3.2021).
  • DECRET 11/2021, de 16 de febrer, de la programació de l’oferta educativa i del procediment d’admissió en els centres del Servei d’Educació de Catalunya.