El per què del conflicte Ucraïna-Rússia

L’alumnat de 2n d’ESO ha treballat durant la setmana el conflicte Ucraïna-Rússia.

La búsqueda dels antecedents, els motius i les causes de la guerra ens serveixen per comprendre millor el món. A més a més ens preguntem per altres conflictes bèl·lics armats del món, quins interessos econòmics hi ha al darrrere.

I com no, la gran preocupació pels refugiats.

El treball s’ha fet en grups cooperatius, buscant informació, fent presentacions als companys, fent debat obert i proposant alguns canvis.

Què podem fer?

L’alumnat vol fer una petita aportació ajudant als ciutadans d’Ucraïna amb una recol·lecta de medicines, aliments, roba, mantes, joguines,… a l’hora dels diferents patis.

10:05 – 10:20 i 12:25 – 12:35

PER VEURE LES FOTOS DEL TREBALL ACCEDIU AQUÍ