EL GUST PER LA LECTURA

Benvolgudes famílies,

El Servei de Suports i Recursos Lingüístics convoca el XXVI Concurs El Gust per la Lectura, basat en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics i activitats que es treballen al centre. Enguany hem presentat les nostres propostes, relacionades amb el llibre de Jules Verne, “La volta al món en 80 dies”.

Us deixem aquí una petita selecció dels treballs que han presentat els nostres alumnes, juntament amb l’enllaç d’un web creat per un dels grups cooperatius, on van plasmar les activitats que giraven al voltant del projecte “La volta al món”.

Web dels alumnes: Agència de viatges VilaTour.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *