Bones Festes!

Benvolgudes famílies,
Comencem un període curt de merescut descans. Enguany ha estat un trimestre diferent per a tots nosaltres, a causa de la pandèmia i la situació peculiar del nostre centre… Per això us agraïm l’esforç i la col·laboració que heu tingut les famílies amb… Llegeix més»

Mesurem l’alçada dels arbres.

Per Roger Puig-Serra. Professor de Ciències.
Amb els alumnes de l’optativa Set de Ciències hem anat al parc de  l’11 de setembre i la placeta d’Arroyomolinos, propers al nostre centre, per tal de conèixer les espècies d’arbres que tenim als parcs i jardins de la nostra… Llegeix més»

Així fem matemàtiques

Benvolgudes famílies,
Des del departament de matemàtiques volem que els nostres nois i noies aprenguin i interioritzin les matemàtiques de forma natural. Per això durant aquesta setmana els alumnes de 1r d’ESO han estat aprenent de forma aplicada i manipulativa com funcionen les fraccions (sí, les… Llegeix més»

Cursa d’orientació Vilafranca 2

Per Ivet Granados i Abril Argemí, 1r d’ESO A.
Darrerament l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut Vilafranca 2, i durant cinc setmanes, hem estat realitzant un projecte en grups cooperatius sobre com organitzar una cursa d’orientació per la nostra vila.
Al llarg d’aquest projecte hem anat treballant les… Llegeix més»

Horari Escolar

Curs acadèmic 2020-2021
Horari escolar
Benvolgudes famílies, us adjuntem l’horari escolar dels vostres fills i filles.
– Inici de les classes: 08:00 hores
– Final de les classes: 14:35 hores
– L’assistència és obligatòria. Les faltes d’assistència cal justificar-les via mail o via nota a l’agenda per al vostre tutor… Llegeix més»

Mesures COVID-19

Benvolgudes famílies,
Què s’ha de tenir en compte a diari abans d’accedir al centre educatiu?

• L’alumne/a no pot tenir una temperatura superior als 37,5º ni haver reduït la temperatura amb antitèrmics.
  • Totes les persones més grans de 6 anys hi ha d’entrar amb la mascareta ben posada.
  • L’alumne/a no… Llegeix més»