Si el meu fill/a considero que és vulnerable, pot no venir al centre i ser atès telemàticament?

En cap cas un/a alumne/a de manera puntual serà atès telemàticament per petició de la família. Si un alumne/a presenta un quadre molt greu pel qual no pot assistir al centre, la família ha de presentar un informe mèdic acompanyat de la petició d’atenció domiciliària firmada pel metge per un període superior a 30 dies, de manera que el departament enviaria un docent unes hores a la setmana. Aquests casos son excepcionals i responen a quadres molt greus i de llarga durada (insuficiència respiratòria depenent d’un respirador, patologies cardíaques greus, malalties del sistema immunitari, p.ex., nens que prenen tractaments immunosupressors, diabetis descontrolades, malalties neuromusculars i encefalopaties greus…). Un alumne amb asma, diabetis estabilitzada o qualsevol altre simptomatologia lleu i controlada no és considerat de risc i, per tant, ha de venir a l’escola.

Les absències puntuals (grip, accident…) se seguiran atenent com fins ara: cal informar al tutor/a, aportar el justificant mèdic, si escau, i s’informarà de les tasques que pot fer durant els dies que falti. No es farà atenció telemàtica. En cas que una família decideixi no portar el fill/a al centre, s’activarà com fins ara el protocol d’absentisme i s’avisarà a la inspecció educativa així com als serveis socials de zona, amb les conseqüències que es puguin derivar.