VIII CONCURS LITERARI SANT JORDI 2022

Els Departaments de Llengües de l’Institut Nou de Vilafranca, amb la col·laboració de tot l’equip docent, convoquen el VIII CONCURS LITERARI DE SANT JORDI en les categories i modalitats següents:

CATEGORIES

MODALITATS
  • CATEGORIA  1r  d’ESO
  • CATEGORIA  2n d’ESO
  • CATEGORIA  3r  d’ESO
  • CATEGORIA  4t d’ESO
  • CATEGORIA  BATXILLERAT (1r i 2n)
  • NARRATIVA
  • POESIA

📢 BASES DE LA CONVOCATÒRIA

PARTICIPANTS.- La convocatòria s’adreça a tot l’alumnat de l’Institut Nou de Vilafranca.

TEMA.- El tema serà lliure.

EXTENSIÓ.- L’extensió màxima, en totes les categories, serà de 2 fulls.

📃NORMES DE PRESENTACIÓ DELS TREBALLS

• Tots els treballs s’hauran de presentar escrits obligatòriament a ordinador, en fulls DIN-A4, a doble espai, amb els marges adequats i per una sola cara. Han de portar un títol.
  • Tant en la modalitat de narrativa com en la de poesia els treballs poden ser presentats en llengua castellana, catalana o anglesa.
  • Els treballs hauran d’anar signats amb un pseudònim i s’hauran de lliurar dins d’un sobre tancat, a l’exterior del qual s’hauran d’escriure les següents dades:
      1.  El pseudònim.
      2. El nivell acadèmic(1r,  2n , 3r , 4t d’ESO ,1r o 2n de Batxillerat ).
      3. La categoria (1r,  2n , 3r o 4t d’ESO, i  1r  o 2n de Batxillerat).
      4. La modalitat(narrativa o poesia).
      5. El departament responsable (Castellà, Català  o Anglès).
  • A més, dins del mateix sobre tancat i juntament amb cada treball presentat, s’hi haurà d’afegir un altre sobre més petit, també tancat, en l’exterior del qual s’haurà d’escriure el pseudònim. Dins d’aquest sobre s’hauran d’incloure les següents dades:
  1. Nom de l’alumne/a, autor/a del treball.
  2. Nivell acadèmic corresponent (1r, 2n, 3r , 4t d’ESO, 1r o 2n de Batxillerat).

🗓DATA LÍMIT.-  Els treballs es lliuraran a la consergeria de l’institut. La data límit de lliurament serà el divendres 1 d’abril  a  les 14:45 h.

⚖PREMIS.-  El jurat estarà format per membres del claustre de professors i professores de l’institut. Les seves decisions seran inapel·lables.  Es donarà un  premi per a cada categoria, modalitat i llengua

Els premis poden quedar deserts

📚L’alumnat guanyador dels premis rebrà un val canviable per llibres i un diploma durant l’acte de celebració de la diada de Sant Jordi.

Vilafranca del Penedès, 14 de març de 2022