L’alumnat de 2n de batxillerat presenta els seus TREBALLS DE RECERCA

El passat dijous 10 de març, per la tarda els alumnes de 2n de batxillerat van realitzar la presentació dels seus Treballs de Recerca davant d’un tribunal.

El Treball de Recerca és una activitat curricular per tot l’alumnat de batxillerat, amb un important pes a la mitjana, i té com a objectiu consolidar la competència d’investigació i recerca i el treball autònom de l’alumnat, amb l’acompanyament i supervisió del tutor/a assignat/da.

Un any més la qualitat dels treballs demostra l’esforç que l’alumnat ha realitzat durant tots aquests mesos i dona resposta a les inquietuds i interessos dels joves del nostre institut.

Podeu veure a les fotografies de les portades la diversitat de temes investigats.

La resta de imatges amb les presentacions les podeu veure aquí.