ATENCIÓ FAMÍLIES:

– A partir del DILLUNS 18 DE MARÇ ja es pot demanar hora

al centre per presentar la sol·licitud de preinscripció pel curs 2019-2020

– Les famílies que fan ús del TRANSPORT ESCOLAR us interessa aquesta circular (cliqueu aquí).

PORTES OBERTES a l’Institut Nou

Jornada de Portes Obertes
         Dijous 28 de març de 16:30 a 18:30 hores

• Xerrades informatives d’ESO a les 16:30 i 17:30 hores
  • Xerrada informativa de Batxillerat a les 17:30 hores
  • Xerrades informatives del xinès com a segona llengua estrangera a les 17:00 i a les 18:00 hores
  • Exposicions… Llegeix més»

S’EMET EL PICALLETRES!!

Aquest divendres comencen les emissions a Penedès Televisió del concurs Pica Lletres, al qual vam participar.

Us fem arribar els horaris d’emissió dels programes.

Els programes s’emetran els divendres a les 17.30 h, i es faran reemissions dels mateixos els divendres a les 21.30 h i els dissabtes a les… Llegeix més»

Visita de la Maite Carranza

El  dimarts  12 de març, els alumnes de 4t d’ESO van rebre la visita de Maite Carranza, l’autora de les novel·les Una bala para el recuerdo i Calla Càndida, calla. que han llegit aquest trimestre i l’any passat respectivament. També va parlar d’altres de les seves novel-les com Palabras envenenadas i… Llegeix més»

Alimentació a 1r d’ESO

Els alumnes de 1r. d’ESO treballen el tema de l’alimentació a les tutories. Aquest treball consciencia als alumnes sobre la seva alimentació. Durant unes quatre sessions treballen amb material del Departament d’Educació: elaboren un menú setmanal, juguen amb els aliments amb un joc interacitiu, confeccionen amb aliments… Llegeix més»

Preinscripció i matrícula 2019-2020 ESO

A continuació podeu trobar el calendari del procés de matrícula i la documentació necessària.
INFORMACIÓ PROVISIONAL pendent de la publicació de la resolució del DOGC

Calendari de preinscripció 2019-2020

Presentació de sol·licituds
Horari: trucar per concertar hora
Telèfon 93.817.37.48
del 29 de març al 9 d’abril

Publicació llistes amb el barem… Llegeix més»

Preinscripció i matrícula 2019/2020 Batxillerat

INFORMACIÓ PROVISIONAL pendent de la publicació de la resolució del DOGC

Calendari de preinscripció i matrícula 2019-2020

Batxillerat

Presentació de sol·licituds
Horari: trucar per concertar  hora al telèfon  93.817.37.48
del 14 al 21 de maig

Llistes amb el barem provisional
4 de juny

Presentació de reclamacions al barem
del 5 al 12 de juny

Publicació… Llegeix més»

Arquitectura històrica.

Aquest quadrimestre una part de l’alumnat de 1r d’ESO ha cursat la màteria optativa d’arquitectura històrica. Un dels alumnes descriu així la seva experiència:
“L’assignatura d’arquitectura històrica és molt divertida i ajuda a fomentar el treball en equip. Crec que una maqueta és una bona fita… Llegeix més»

Informació per les famílies de 4t d’ESO

Informació d’ORIENTACIÓ (batxillerat, CFGM, PFI…) per les famílies de 4t d’ESO del centre:
El passat dimarts 26 de febrer a les 18.00 es va convocar a l’institut a les famílies dels nostres alumnes de 4t d’ESO per poder-los acompanyar en l’orientació dels seus fills/es un cop acabada l’ESO (amb o… Llegeix més»

Parlament i ruta del Quixot

El passat 21 de gener l’alumnat de 3r va anar de visita a Barcelona. 3rA va poder visitar les instal·lacions del Parlament de Catalunya: les estances on els nostres polítics prenen decisions importants per a totes i tots nosaltres.
El mateix dia varen poder seguir una… Llegeix més»

Arqueologia al Nou

Un curs més s’ha realitzat la matèria optativa d’arqueologia per l’alumnat de 3r. Han pogut veure com funciona aquesta ciència auxiliar de la història d’una forma molt dinàmica.
Com podem apreciar a les fotos van fer troballes a un petit jaciment, remuntatge de ceràmica, pràctiques per… Llegeix més»