ATENCIÓ

PODEU CONSULTAR LA RESOLUCIÓ DE LES BEQUES DE L’AJUNTAMENT AL TAULELL D’ANUNCIS DEL HALL (AL COSTAT D’ADMINISTRACIÓ) DE L’INSTITUT

Records de la Xina

El passat mes de juliol ,quatre alumnes (dos nois, el Marc i el Ricard, i dues noies, la Iris i la Noèlia) acompanyats d’un professor (el Jose Antón, del departament de Socials) van tenir l’oportunitat de conèixer millor la llengua i la cultura xinesa  gràcies… Llegeix més»

L’Institut Nou a PTV!!!

Hem sortit a la Televisió!
Podeu veure el reportatge sobre  EL NOU EDIFICI DE L’INSTITUT NOU DE VILAFRANCA. a Penedès TV
Dies i hores d’emissió:
Dilluns,  8 d’octubre de 2018: 15:30, 23:30
Dimarts, 9 d’octubre de 2018: 03:30 i 11:30
Dijous, 11 d’octubre de 2018: 14:45, 18:45 i 22:45
Divendres, 12 d’octubre de 2018:… Llegeix més»

Eleccions a l’AMPA!

Benvolgudes famílies,
Ara que hem estrenat un nou edifici amb més espais i equipaments, es presenta l’oportunitat de desenvolupar activitats dins i fora de l’horari lectiu per tota la Comunitat Educativa.
Ens trobem en l’inici del procés d’eleccions a la Presidència de l’AMPA de l’Institut Nou de… Llegeix més»

REUNIÓ DE FAMÍLIES

REUNIÓ DE FAMÍLIES I TUTORS/ES
Us convoquem a les famílies dels / de les nostres alumnes a una reunió amb el seu tutor/a el proper DIMARTS 16 d’OCTUBRE de 2018, a les aules respectives de cada grup.
L’hora de la convocatòria dependrà dels cursos:

Hora inici de la reunió:
Grups convocats:
Lloc:

1r… Llegeix més»

Dibuix al Natural

Els alumnes de 4 ESO han començat les classes de l’optativa de visual i plàstica desenvolupant un dibuix del natural, aquest consisteix en encaix i volum d’una esfera metàl.lica emprant llapis de grafit i difuminós.

L’Institut Nou a la Xina

Aquests dies quatre alumnes que cursen l’optativa llengua xinesa a l’institut i un professor participen en el campus internacional a la ciutat xinesa de Shanghai “2018 Shanghai International Sister Cities Youth Camp”. En aquest campus hi participen 25 països de tot el món, cadascun també… Llegeix més»

Enquestes satisfacció 2017/2018

RESULTATS ENQUESTES DE SATISFACCIÓ
Al final del curs 2017/18 i d’acord amb l’estratègia de l’institut d’intentar millorar el servei que proporciona el centre, vam lliurar unes enquestes per mesurar el servei que realitza l’Institut Nou de Vilafranca als diferents membres de la comunitat educativa.
A continuació us… Llegeix més»

Exàmens YCT 1-4

El passat 12 de maig 55 alumnes del centre que cursen l’optativa de llengua xinesa  es van presentar als exàmens oficials  que cada any organitza la FICB (Fundació Institut Confuci de Barcelona). Van aprovar 53 dels 55 alumnes i totes les mitjanes dels diferents nivells… Llegeix més»

Voluntaris de conversa de xinès

Fa uns dies ens van dir adéu les voluntàries de conversa. Podem gaudir d’aquest recurs gràcies al programa de la FICB (Fundació Institut Confuci de Barcelona) juntament amb la seu central de Beijing. En el nostre cas, el centre va disposar de dues voluntàries de… Llegeix més»

TRIA OPTATIVES 2018/2019

El termini per sol·licitar les optatives ja ha finalitzat. L’alumne/a que no hagi fet la sol·licitud en el termini establert serà assignat d’ofici.
Per triar les optatives de 1r d’ESO del curs 2018/2019 entreu al següent enllaç: Optatives de 1r
Per triar les optatives de 2n d’ESO… Llegeix més»