Reutilització de llibres curs 2018-2019

Benvolgudes famílies,
a partir del proper curs l’AMPA, conjuntament amb la direcció del centre, oferirà el Projecte de Reutilització de llibres de text amb l’empresa IDDINK. Les reunions informatives es faran per nivells a l’institut els dies següents:
REUNIONS INFORMATIVES PROJECTE DE REUTILITZACIÓ (IDDINK)

Cursos actuals 1º i 2º ESO
el dimarts 05/06/2018 a… Llegeix més»

Preinscripció i Matrícula 2018-2019 ESO

A continuació podeu trobar el calendari del procés de matrícula i la documentació necessària.
INFORMACIÓ PROVISIONAL pendent de la publicació de la resolució del DOGC

Calendari de preinscripció 2018-2019

Presentació de sol·licituds
Horari: trucar per concertar hora