PLA D’ORGANITZACIÓ DE CURS 2020-2021

Us presentem el PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE (complet).

També us compartim aquesta infografia i l’enllaç a les Preguntes Freqüents per tal d’explicar-vos de manera senzilla les idees claus del pla d’organització de centre del curs 2020-21.

AJUTS PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU

Us recordem que està obert el termini per demanar l’ajut per alumnes amb NESE. Si el vostre fill/a té diagnosticada alguna dificultat d’aprenentatge (dislèxia, TDHA,…) i durant aquest proper curs assistirà a un servei de reeducació pedagògica o logopèdica, podeu sol·licitar aquest ajut.

Recordeu que cal tenir informes amb el diagnòstic (que s’han d’aportar) i el pressupost del centre on serà atès. L’enllaç per poder realitzar els tràmits per internet és aquest. I la normativa i requisits els trobareu en aquest.

El termini màxim per presentar-la finalitza el 30 de setembre. Us recomanem que no espereu al darrer dia, per tal de poder revisar la documentació i avisar-vos amb temps si manca res.

Alumnat que pot sol·licitar els ajuts NESE

Guia explicativa de com fer la sol·licitud telemàtica

Aquí podeu descarregar limprès de la beca en PDF. I podeu consultar les instruccions en aquest document.

Si teniu cap dubte podeu trucar de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 al centre i demanar per l’Adela o la Rebeca (93.817.37.48)

REUNIÓ FAMÍLIES DE 1r d’ESO JULIOL:

Aquí us podeu descarregar el Power point de la presentació: Presentació 1r ESO.

ENGEGUEM EL CURS 2020-2021

Benvinguts i benvingudes, companys/es!
Avui han començat els alumnes d’ESO al centre. Donem especialment la benvinguda a tots els i les alumnes de 1r d’ESO a l’institut. Estem molt contents que formin part de la nostra gran família. També a tots aquells/es que comencen nous al centre… Llegeix més»

AGENDA!!

Aquest curs el comencem amb molta creativitat i positivitat; ens ho inspira el disseny de l’agenda del curs 2020-2021 creada per l’alumne Joel Saboya. Enhorabona!!!
dav

Ja hem anat a les PAU!!

El dimarts 7 de juliol va arribar el gran dia. L’alumnat de 2n de Batxillerat de l’Institut Nou es presentava per primera vegada a les PAU. La primera promoció de l’Institut ha completat el cicle!
Després d’un curs excepcional i ple d’entrebancs i incerteses finalment… Llegeix més»

DONA LA NOTA, ENCARA HI SOM A TEMPS

L’Institut Nou de Vilafranca s’uneix a la iniciativa que pretén que els nens/es dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn més
proper.
Des del centre ens volem unir al… Llegeix més»

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

La setzena edició del Certamen de lectura en veu alta, a la qual el nostre centre havia de participar, va quedar cancel·lada definitivament per causa de la COVID-19. Per això, des del Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació ens van proposar  tirar endavant un format… Llegeix més»

SANT JORDI 2020

Mai no ens podríem haver imaginat haver de passar una diada de Sant Jordi tancats a casa i sense poder regalar i regalar-nos llibres i roses. Des de casa i amb la bona feina que ha fet l’alumnat a tots els nivells, us hem fet… Llegeix més»

SANT JORDI 2020

Desde el Departamento de Lengua Castellana y Lenguas Clásicas os deseamos un Feliz Sant Jordi. Como ahora pasamos muchas horas en casa, nos pareció una buena idea compartir con vosotro/as propuestas de lectura. Esperamos que disfrutéis de estos textos y actividades creativas realizados por… Llegeix més»

Vídeo confinament

Benvolgudes famílies i alumnat,
Desitgem que esteu tots bé en aquest moments complicats.
Us fem arribar aquest  vídeo que hem realitzat amb molta il·lusió pels vostres fills i filles i per tots vosaltres.
Una abraçada,
Equip docent i no docent,
Institut Nou de Vilafranca