INFORMACIÓ SOBRE LA VAGA GENERAL DEL DIVENDRES 18 D’OCTUBRE

Benvolgudes famílies.

Davant la convocatòria de vaga general d’aquest divendres 18 d’octubre, us volem comunicar que, fent ús dels nostres drets com a treballadors i treballadores a l’Institut Nou de Vilafranca, preveiem un seguiment majoritari de la vaga que impedirà dur a terme l’activitat lectiva.

Segons l’ordre ORDRE TSF/ /2019, per la qual es garanteixen els serveis essencials que s’han de prestar a la Comunitat Autònoma de Catalunya durant la convocatòria de vaga general convocada per al dia 18 d’octubre de 2019, es cobrirà amb un membre de l’equip directiu per tot el centre.

La direcció

Certificats YCT-1-4

Ja tenim els certificats YCT 1-4!
Tots els alumnes que van presentar-se als exàmens oficials que cada curs organitza la FICB juntament amb la UAB han rebut els certificats oficials.
Moltes felicitats a tothom i endavant!
Podeu consultar l’àlbum de fotos aquí.

Vaga Mundial del Clima

Aquests dies són moltes les manifestacions i concentracions, a nivell mundial, per fer una crida en defensa de la salut del nostre planeta. L’Institut Nou de Vilafranca no s’ha quedat enrere i ha volgut dir la seva al respecte, dins del marc on es celebra… Llegeix més»

Dibuix del natural

Ja hem començat les classes de Visual i Plàstica a 4t d’ESO.
Hem iniciat amb la geometrització o simplificació geomètrica, que consisteix en mirar globalment l’objecte i analitzar la seva estructura geomètrica i així aconseguim l’encaix: alçada, amplada i posició al full.
Seguidament s’ha representat el volum a… Llegeix més»

Campament d’estiu “你和我在北京”

El passat mes de juliol cinc alumnes del centre becats per Hanban Xina van participar en el campament d’estiu “你和我在北京”. Els alumnes van compartir aquesta experiència amb alumnes d’altres centres de Catalunya i d’altres països.
En el campament van tenir moltes activitats: cal·ligrafia, pintura, llengua i… Llegeix més»

Beques Batxillerat

BECA DE BATXILLERAT Convocatòria OBERTA fins l’1 d’octubre

El termini per sol·licitar la beca per alumnes d’estudis no universitaris finalitza l’1 d’octubre. Podeu accedir a la informació i fer la sol·licitud online a través d’aquest enllaç.

Beques NESE

Estan convocats els AJUTS DEL MINISTERI per alumnes amb necessitat específica de suport educatiu (NESE):

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD OBERT fins el 26 de setembre, inclòs.

Els alumnes que tinguin reconeguda la situació NESE i durant el curs vagin a un professional de reeducació pedagògica o del… Llegeix més»

GRADUACIÓ 4t d’ESO

El passat divendres 28 de juny, es va realitzar a l’institut, la graduació dels alumnes de 4t d’ESO. Va ser un dia molt especial, perquè molts alumnes, després de 4 anys al centre, marxaran a fer cicles formatius, i tanmateix per primera vegada s’ha pogut… Llegeix més»