ATENCIÓ:

Nou model de flauta pels alumnes de 1r: FLAUTA HOHNER DE DIGITACIÓ ALEMANYA

CANVI A LA LLISTA DELS LLIBRES DE 4t ADAPTAT

Canvi en el llibre de CULTURA CLÀSSICA de 3r.

(CONSULTEU EL LLISTATS DE MATERIAL I LLIBRES ACTUALITZATS)

Reutilització de llibres curs 2018-2019

Benvolgudes famílies,
a partir del proper curs l’AMPA, conjuntament amb la direcció del centre, oferirà el Projecte de Reutilització de llibres de text amb l’empresa IDDINK. Les reunions informatives es faran per nivells a l’institut els dies següents:
REUNIONS INFORMATIVES PROJECTE DE REUTILITZACIÓ (IDDINK)

Cursos actuals 1º i 2º ESO
el dimarts 05/06/2018 a… Llegeix més»

L’Institut Nou a la Xina

Aquests dies quatre alumnes que cursen l’optativa llengua xinesa a l’institut i un professor participen en el campus internacional a la ciutat xinesa de Shanghai “2018 Shanghai International Sister Cities Youth Camp”. En aquest campus hi participen 25 països de tot el món, cadascun també… Llegeix més»

Enquestes satisfacció 2017/2018

RESULTATS ENQUESTES DE SATISFACCIÓ
Al final del curs 2017/18 i d’acord amb l’estratègia de l’institut d’intentar millorar el servei que proporciona el centre, vam lliurar unes enquestes per mesurar el servei que realitza l’Institut Nou de Vilafranca als diferents membres de la comunitat educativa.
A continuació us… Llegeix més»

Exàmens YCT 1-4

El passat 12 de maig 55 alumnes del centre que cursen l’optativa de llengua xinesa  es van presentar als exàmens oficials  que cada any organitza la FICB (Fundació Institut Confuci de Barcelona). Van aprovar 53 dels 55 alumnes i totes les mitjanes dels diferents nivells… Llegeix més»

Voluntaris de conversa de xinès

Fa uns dies ens van dir adéu les voluntàries de conversa. Podem gaudir d’aquest recurs gràcies al programa de la FICB (Fundació Institut Confuci de Barcelona) juntament amb la seu central de Beijing. En el nostre cas, el centre va disposar de dues voluntàries de… Llegeix més»

TRIA OPTATIVES 2018/2019

El termini per sol·licitar les optatives ja ha finalitzat. L’alumne/a que no hagi fet la sol·licitud en el termini establert serà assignat d’ofici.
Per triar les optatives de 1r d’ESO del curs 2018/2019 entreu al següent enllaç: Optatives de 1r
Per triar les optatives de 2n d’ESO… Llegeix més»

Les Déus, 2n ESO 2018

El divendres 15 de juny l’alumnat de 2n d’ESO va anar a les Déus aventura, a sant Quintí de Mediona. Van fer tres activitats d’aventura: un circuit de ponts i tirolines (dels pèlags), la gatera amb jumping i una cursa d’orientació. Va ser una jornada… Llegeix més»