Ja hem anat a les PAU!!

El dimarts 7 de juliol va arribar el gran dia. L’alumnat de 2n de Batxillerat de l’Institut Nou es presentava per primera vegada a les PAU. La primera promoció de l’Institut ha completat el cicle!

Després d’un curs excepcional i ple d’entrebancs i incerteses finalment s’han realitzat les proves durant el mes de juliol. Degut a la situació de pandèmia, és també el primer cop que es realitzen en instituts de Vilafranca. En el cas del nostre centre, l’alumnat ha anat a fer les proves a l’Institut Alt Penedès, junt amb els seus alumnes, els d’El Foix i els de l’Escola Montagut.

Esperem que els resultats els acompanyin i que puguin accedir als estudis que tan desitgen, sobretot després de l’esforç i el treball que sabem que han hagut de fer durant tot aquest curs.

Un cop acabades, toca esperar.. i només desitjar MOLT BONES VACANCES i que tot us vagi molt bé!