LLISTAT DE LLIBRES i MATERIAL CURS 2021-2022

📚Us compartim els llistats de llibres pel curs 2021-22📚

A 1r, 2n i 3r d’ESO només hi ha un únic llistat (ordinari).

A 4t d’ESO hi ha dos en funció si l’alumne va a un grup ordinari o adaptat.  (El centre contactarà amb les famílies dels alumnes que van al grup adaptat, en cas de dubte, podeu contactar amb el centre via telefònica)

Gràcies per la vostra comprensió.

Llistat Llibres ESO
Llistat Material ESO

Llistat Llibres Batxillerat

• 1r BATXILLERAT HUMANÍSTIC I SOCIAL S‘ha actualitzat informació de la matèria de Ciències del món contemporani (CMC): el llibre és NOU (no és el mateix del curs passat). ➡S’ha actualitzat informació de la matèria de Matemàtiques aplicades a les Ciències socials: els llibres amb ISBN 978-84-904-7229-3 són vàlids. (15/07/2021)