Informació AFA curs 2021-2022

Uniu-vos a l’AFA !!

L’AFA constitueix una part molt important de la comunitat educativa i necessita el suport de les famílies del centre per dur endavant el seu projecte. Us animem a formar-ne part amb la vostra inscripció com a socis i col·laborant personalment. L’Associació col·labora estretament amb el centre a més de oferir activitats extraescolars, lloguer de taquilles, accés als llibres de text amb descomptes pels socis, etc.

L’AFA de l’Institut Nou de Vilafranca agrupa les famílies del centre, és un espai de diàleg i de trobada entre pares i mares amb l’objectiu de contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament i el benestar dels nois i les noies en el centre.

L’AFA ofereix una sèrie de serveis com ara el lloguer de les taquilles, la programació  d’activitats fora de l’horari lectiu, o la coordinació d’Iddink (empresa de venda o lloguer de llibres de text) , etc., depenent de la disponibilitat dels pares i mares que voluntàriament estan col·laborant en la junta o en tasques concretes. Cal tenir en compte que som una associació, on les feines ens les hem de repartir entre el màxim de persones possibles, i és important assistir a les assemblees, per donar la nostra opinió en el moment d’aprovar les decisions importants.

L’AFA forma part del Consell Escolar i és un pont de comunicació entre pares i mare si la direcció del centre, és clau per transmetre les inquietuds de les famílies, donar suport en les necessitats que hi pugui haver, o bé canalitzar alguna dificultat que pugui sorgir.

Les famílies que som sòcies de l’AFA disposem de descomptes d’entre el 5 i el 20% en diversos establiments de Vilafranca (material escolar, llibres, papereria, tintes i tòners, estampació de samarretes, perruqueria, òptica, reparació de calçat i acadèmies d’idiomes).

En els 3 documents adjunts teniu tota la informació necessària per inscriure-us: