Catàleg d’heroïnes i princeses

Amb motiu de la Jornada del 25 N per a l’eliminació de la violència de gènere envers les dones, el nostre alumnat de 2n de Batxillerat revisa des d’una perspectiva de gènere alguns dels mites més coneguts de la nostra tradició clàssica.

Ho podeu veure al següent web

Als clips d’àudio de cada entrada de mite estan les veus de les nostres alumnes de II BAT (i en col·laboració també algunes de I BAT), que s’han ficat a la pell de divinitats i princeses malaurades protagonistes de vexacions i abusos patits com a part del seu rol de dones a l’Antiguitat. El resultat ha estat aquest aparador multimèdia que posa veu a heroïnes i princeses de la nostra tradició grecoromana i visibilitza les arrels clàssiques de la violència de gènere a la nostra societat.