DIVENDRES LILA pel 25N

Dissabte 25 de Novembre es celebra el Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència Vers les Dones. Aquest any el nombre de víctimes a Espanya ha fet pujar la xifra fins 52, 14 de les quals han estat assassinades a Catalunya.

Així aquest passat divendres 24 els alumnes i les alumnes de l’optativa de Filosofia de 4t de l’ESO A de l’Institut Nou de Vilafranca ens van proposar participar en la diada del Divendres LILA pel 25 de Novembre, per donar punt i final a la playlist de cançons reivindicatives que tancaven cada dia la nostra jornada al centre.

Que consistia en fer una concentració al pati del Sauló mentre sonava la composició de “El Cant dels Ocells” de Pau Casals, per demostrar el nostre respecte cap a les víctimes amb un minut de silenci i la repulsa més absoluta a qualsevol tipus de violència.

Per commemorar l’esdeveniment es van repartir unes polseres liles fetes per l’alumnat de 4t A.

Així, vestit amb colors lila i blanc, l’Institut Nou de Vilafranca es va unir per dir NO: #ElNouDiuNO!