PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA ESO. 2023-2024

Presentació de sol·licituds: del 8 al 20 de març
Matrícula: del 20 al 28 de juny

🔎 GUIA per fer la PREINSCRIPCIÓ
💻Sol·licitudL’enllaç al web per fer al sol·licitud el trobareu aquí 📌 (el codi del nostre centre és 08064970).

🗓 Calendari i barems: En el següent enllaç📌trobareu el calendari provisional
📰 Oferta inicial de places. En el següent enllaç 📌 trobareu l’oferta inicial de places
📰 Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb la puntuació provisional a 21/04/2023. Consulteu el següent enllaç 📌.
petició amb la puntuació resoltes les reclamacions a 03/05/2023. Consulteu el següent enllaç 📌.
📰 Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat: 66.646
📰 Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 11/05/2023. Consulteu el següent enllaç 📌.
📰 Oferta definitiva de places a 9/06/23. Consulteu el següent enllaç 📌.
📰 Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 12/06/23. Consulteu aquí 📌
📰 Publicació de la llista d’espera del centre a 12/06/23. Consulteu el següent enllaç 📌
📰 Alumnes preinscrits al centre a 12/06/23. Consulteu aquí 📌

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS: Del 8 al 20 de març (a partir de les 9:00h)

📢 IMPORTANT: A partir del curs 2021/2022, la preinscripció es fa totalment de forma electrònica, per la qual cosa desapareix l’opció de sol·licitud presentada en format paper.

Hi ha dos tipus de sol·licitud:
  • Electrònica: si es disposa de identificació digital.
  • Suport informàtic: sense identificació digital.

✏Què necessito per omplir la sol·licitud?
Hi ha dues opcions:
  1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA: Mitjançant certificat digital, DNI electrònic, Cl@ve, idCAT, etc. Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil, clicar aquest enllaç per demanar: https://idcatmobil.seu.cat/
  2. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC: Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu número d’Identificació d’alumne (*) i omplir el formulari. En enviar-lo es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades. També haureu d’adjuntar escanejada o fotografiada, la documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc.), i la que al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar.
 (*) Aquest número el podeu trobar en els informes de qualificacions de l’escola.
Sol·licitud: Aquí trobareu l’enllaç on podreu accedir-hi

Per ajudar-vos en el procés, podeu consultar el següent enllaç publicat pel Departament d’Educació
– Com has de fer la preinscripció en línia? 🎥
Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?
No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi, per ordre de preferència, els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.
Si tinc dubtes omplint la sol·licitud on em puc adreçar?
Si voleu inscriure-us en el nostre centre i teniu dubtes, podeu trucar-nos al telèfon 93 817 37 48, en horari d’oficina, de 9:00 a 14:00, i us ajudarem a complimentar el procés.

Trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte al procés de preinscripció a la pàgina web del departament d’Educació