PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT 2023-2024

Dates importants:

– Presentació de sol·licituds: del 19 al 25 d’abril.
Matrícula: del 22 juny al 3 de juliol
💻Sol·licitud: L’enllaç al web per fer al sol·licitud el trobareu aquí 📌 (el codi del nostre centre és 08064970).

🗓 Calendari i baremsEn el següent enllaç📌 trobareu el calendari provisional. El període per presentar la sol·licitud és del 19 al 25 d’abril.

📑 Oferta inicial de places, 18/04/23. Consulteu aquí
petició amb la puntuació provisional a 22/05/2023. Consulteu aquí
petició amb la puntuació resoltes les reclamacions 02/06/2023. Consulteu aquí
petició ordenada a 08/06/2023. Consulteu aquí
Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat: 6.666
📢 Publicació de l’oferta definitiva de places a 20/06/2023. Podeu consultar aquí.
📢 Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 21/06/2023. Podeu consultar aquí

📢 Hi ha dos tipus de sol·licitud:
  • Electrònica: cal identificació digital
  • Suport informàtic: sense identificació digital
✏Què necessito per omplir la sol·licitud?
Hi ha dues opcions:
  1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA: Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCAT, etc. Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil, a través d’aquest enllaç.
  2. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC: Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu número d’Identificació d’alumne(*) i omplir el formulari. En enviar-lo, es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades. També haureu d’adjuntar escanejada o fotografiada, la documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc.), juntament amb la que al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar.
(*) Aquest número el podeu trobar en els informes de qualificacions de l’escola.

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per a uns mateixos estudis?
No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi, per ordre de preferència, els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.

Si tinc dubtes omplint la sol·licitud, on em puc adreçar?
Si voleu inscriure-us en el nostre centre i teniu dubtes, podeu trucar-nos al telèfon 93 817 37 48, en horari d’oficina, de 9:00 a 14:00, i us ajudarem a complimentar el procés.

Trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte al procés de preinscripció a la pàgina web del departament d’Educació