Visita al Parlament de Catalunya

El dimarts 20 de febrer, els alumnes de 3r de l’ESO van visitar el Parlament de Catalunya. Van tenir l’oportunitat de conèixer en profunditat tant el funcionament del Parlament, com la seva composició, i els grups que actualment tenen representació. A més, van poder descobrir quins usos ha tingut el Palau del Parlament al llarg de la seva història.

Aprofitant l’estada a Barcelona, els nostres alumnes van realitzar uns petits qüestionaris als vianants sobre el turisme. Als barcelonins, els preguntaven sobre els problemes que els genera l’activitat turística. Als visitants, les raons sobre la seva estada a casa nostra i a quin tipus d’allotjament fan la seva estada. Amb molta amabilitat i adreçant-se tan en català, castellà i anglès, i fins i tot alguns en xinès, rus o àrab, el nostre alumnat va recollir una valuosa informació.

L’equip docent vol felicitar a l’alumnat pel seu bon comportament.

Àlbum de fotos.