Els alumnes de 1r i 2n d’ESO visiten la FICB

El passat 23 de febrer tots el alumnes que cursen l’optativa de xinès de 1r i 2n d’ESO van visitar la FICB (Fundació Institut Confuci de Barcelona) per participar en el projecte “你好,中国 !” (Hola Xina).

Aquest projecte consta d’un conjunt d’activitats que permeten apropar-se a la cultura xinesa. Les activitats de pintura xinesa, del tai-xi-txuan, retall de paper vermell, teatre d’ombres van fer que tots els alumnes gaudissin d’un matí molt interessant. Van aprendre trets d’una cultura de la qual estan estudiant la seva llengua. Per acabar,  van poder gaudir de tres plats típics molt diferents dels que estan acostumats. Seguidament, es va fer la foto del grup amb el professorat,  i la FICB va regalar a cada alumne un certificat de l’activitat feta a més d’un model de paper vermell retallat.

Aquí teniu fotos de l’activitat que,  a més a més, tots els alumnes van manifestar voler repetir el proper any.

Àlbum de fotos