S’EMET EL PICALLETRES!!

PICA  LLETRES EL JOC DE LA LLENGUA CATALANA.

Aquest curs, per primera vegada, l’alumnat de 3r d’ESO del nostre institut ha participat al concurs televisiu Pica Lletres que organitza Produccions Audiovisuals Antàrtida per a diferents televisions, amb el suport de la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya i de l’Institut d’Estudis Catalans.

A les classes de llengua catalana l’alumnat ha practicat el lletreig amb la intenció de triar els concursants que representarien cada classe i, alhora, involucrar tothom en el concurs Pica Lletres.

De 3r A hi han participat: Pere Borrut, Alba Cortés i Emma Lobato i, de 3rB: Unai Castro, Marçal Gómez i Naiara Rodríguez. Aquests  alumnes s’han preparat  amb molt d’esforç i entusiasme, en hores extraescolars, les dues proves en què es basa el concurs: lletrejar paraules, amb cinc nivells de dificultat, i resoldre els jocs lingüístics: L’embarbussament, El barbarisme intrús i L’errada oculta.

No us podeu perdre l’emissió del programa els dies:

DIVENDRES 26 D’ABRIL, A LES 17.30

Institut  Nou A- Institut Eugeni d’Ors A

DIVENDRES 10 DE MAIG, A LES 12.30

Institut El Foix A- Institut Nou B

I per saber qui arribarà a la final no us perdeu les semifinals que disputaran els quatre centres que obtenen la millor puntuació:

DIVENDRES 7 i 14 de JUNY, A LES 17.30