Programa d’orientació de 4t d’ESO

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem en aquest enllaç la presentació de la xerrada informativa que es va fer el dia 28 de març a l’Institut Nou de Vilafranca adreçada a les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO del centre.

En la presentació trobareu l’oferta de batxillerat del nostre institut, així com altra oferta de cicles formatius, programes de formació i inserció (PFI) i recursos laborals per a l’alumnat que enguany cursa 4t d’ESO i que finalitza els seus estudis obligatoris.

Amb aquesta informació esperem que trobeu les eines necessàries com a famílies per acompanyar als vostres fills/es en aquest període, conscients que per a la majoria de famílies s’obre una etapa nova i desconeguda que els pot generar certa incertesa.