Participació al Pica Lletres radiofònic

Enguany tres alumnes de 2n d’ESO del nostre centre han participat al Pica Lletres radiofònic. Es tracta de l’Anna Castillo, la Noa Gómez i l’Ona Picas.

Pica Lletres és un format únic que permet als adolescents competir i divertir-se participant en una activitat pedagògica senzilla i engrescadora: lletrejar paraules en català i resoldre jocs lingüístics enginyosos. De la combinació d’entreteniment i de cultura que proposa Pica Lletres, en resulta una fórmula fresca i eficaç per aprendre ortografia.

La versió radiofònica del concurs s’adreça a l’alumnat de 2n d’ESO, a qui ofereix la possibilitat de conèixer un mitjà com la ràdio a través d’un concurs pedagògic que es pot considerar un pas previ per a participar a l’edició televisiva del concurs, adreçada a l’alumnat de 3r d’ESO.

Pel que fa a la versió radiofònica del concurs, cada any hi participen més de 20 ràdios locals, i s’enregistren 23 programes amb una participació de més de 120 alumnes i 40 centres diferents de tot el país. Esperem que les nostres alumnes tinguin molta sort!