Concurs de Cristal·lització a l’Escola

Des del departament de Ciències ens hem apuntat al concurs de Cristal·lització a l’Escola. Aquest concurs l’organitza la Universitat de Barcelona en el marc del projecte UB Divulga i hi participen 10 centres de la província de Barcelona entre els quals hem estat escollits

És un projecte de divulgació científica on els professors reben formació en cristal·lografia i posteriorment traslladen els aprenentatges a l’aula per a que l’alumnat aprengui a crear cristalls.

Al nostre institut participen uns 25 alumnes i 4 professors acompanyants. Amb els cristalls obtinguts pels alumnes, s’organitza una jornada amb format de congrés científic en què s’exposen els cristalls treballats i se n’escullen els guanyadors.

Si teniu més interès en el concurs, podeu consultar la següent web de la Universitat de Barcelona.

Aquí podeu veure algunes de les imatges dels i les participants.