Final del XIX Certamen escolar de lectura en veu alta

El dimecres 17 de maig, l’Institut Nou de Vilafranca va participar a la Final del XIX Certamen escolar de lectura en veu alta del Baix Llobregat i Barcelona Comarques.
Concretament, ho va fer en la categoria de la Tropa de Corsaris amb els alumnes Maria Cornellà, Anneka Moris i Dani Retamal, de 3r i 4t d’ESO, els quals van guanyar a les semifinals de l’Alt Penedès.
A la final, van llegir molt bé i van passar un matí molt agradable, amb espectacle de màgia inclòs, tot i que no van guanyar. La Tropa que ho va fer va ser la de l’institut Badalona VII, de Badalona, a qui felicitem.
Us deixem aquí unes imatges de la seva participació al CaixaForum de Barcelona i els animem a seguir llegint en veu alta.

Felicitats per haver arribat fins aquí!