Èxit al concurs de Cristal·lització a l’Escola

El passat divendres 26 de maig, es va dur a terme la jornada final del concurs de Cristal·lització a l’Escola, organitzat per la Universitat de Barcelona en el marc del projecte UB Divulga.

En aquest projecte de divulgació científica, els centres seleccionats, entre els qual l’Institut Nou de Vilafranca, havien de crear cristalls d’ADP (dihidrogen fosfat d’amoni) i elaborar un pòster científic, una maqueta i un vídeo divulgatiu.

L’esforç i la constància dels 20 alumnes participants i dels seus 6 representants ha donat els seus fruits, i han pogut aconseguir 2 dels quatre premis: el premi atorgat pel vot popular, i el premi al millor pòster científic i a la millor presentació oral.

Des d’aquí volem felicitar a tots els i les alumnes i al professorat participant. Enhorabona guanyadors!!!!

Podeu consultar aquí totes les fotografies del procés d’elaboració de cristalls i de la Jornada final, així com del vídeo divulgatiu. També l’enllaç al vídeo de l’acte d’entrega de premis.

També podeu aquí consultar el reportatge que ha fet Penedès Televisió.

Si teniu més interès en el concurs, podeu consultar la següent web de la Universitat de Barcelona.