Sortida Colònia Vidal

El passat dimecres 5 de maig, l’alumnat de 4t d’ESO va poder gaudir d’una sortida a la Colònia Vidal.

El Museu de la Colònia Vidal de Puig-reig ofereix la possibilitat de conèixer in situ un aspecte cabdal de la industrialització de Catalunya: les colònies tèxtils. El Museu de la Colònia Vidal és l’aposta per reviure el passat en la pròpia pell. Des de l’any 1995 el Museu explica com eren la vida i el treball en una colònia tèxtil als inicis del segle XX. Una extensa passejada per la colònia Vidal ens serveix per mostrar, a través d’espais com l’escola, la fàbrica o els habitatges, la realitat d’un moment històric de cabdal importància per la història contemporània del nostre país i la seva industrialització.

Podeu veure les fotografies de la sortida aquí.