SORTIDA MNAC

L’alumnat de 2n de Batxillerat va visitar el Museu Nacional d’Art de Catalunya per complementar l’estudi del període de la Guerra Civil de la matèria d’Història d’Espanya. Al museu, acompanyats per les monitores, vam gaudir de l’activitat didàctica «Art i compromís» així com de l’exposició inèdita fins ara de les fotografies d’Antoni Campañà «La Guerra infinita».

Els nostre alumnat va poder apropar-se a l’art de les avantguardes del segle XX i la seva denúncia del feixisme i la necessitat de protegir i reivindicar les llibertats personals i col·lectives.

Els nostres alumnes, després dels mesos de confinament i pandèmia, van comportar-se de forma excel·lent, rebent la gratitud i l’enhorabona de les monitores del museu així com del professorat acompanyant.

Podeu veure les fotos clicant aquí.