Visita de representants de la Sichuan University de Chengdu 四川大学

El dimecres 1 de Juny ens van visitar els representants de la Universitat de Sichuan 四川大学 . La universitat està situada a la ciutat de Chengdu, que és la capital de la regió i té uns 14 milions d’habitants. Hi estudien futurs professors de Xinès per a estrangers i estaven molt interessats a visitar un centre on s’imparteix Xinès a l’alumnat.

Van visitar el nostre centre el vice-degà, la directora de Relacions Internacionals i dos alumnes de la universitat. També els van acompanyar l’Inma Piquer del Servei de Llengües i l’Albert Vitrià Coordinador de Llengües Estrangeres del Departament d’Ensenyament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *