Com s’organitzaran les entrades i les sortides?

En el moment de l’obertura del centre al matí l’alumnat entrarà al recinte del centre  per les portes de  reixa que hi ha al costat de l’entrada principal. Els conserges dispensaran gel hidroalcohòlic a l’alumnat que mantindrà la distància sanitària i portarà la mascareta,  dirigint-se a l’espai identificat del seu grup estable a les pistes esportives o al pati de sauló (sempre serà el mateix punt de trobada). El professorat al matí anirà a buscar el seu grup estable a la primera hora, mantenint les mascaretes posades en tot moment i la distància de seguretat, i accediran al seu espai assignat dins de l’interior de l’institut. Les sortides es faran en ordre invers que les entrades i el professor d’última hora també acompanyarà el seu grup fins a la sortida.